2014/05/29

Mamą być..

Minął dzień Mamy. No tak i dla mnie w tym roku wyjątkowy. Jak mi się ciepło na sercu zrobiło, gdy dotarło do mnie, że od teraz to również moje święto. a dokładnie w dzień mamy moja córeczka skończyła pięć okrągłych miesięcy! Pięć cudownych miesięcy za nami. To był najcudowniejszy prezent. I miliony uśmiechów, które mi tego dnia podarowała. A i bukiecik był! 
Bycie mamą to najpiękniejsza rola, jaką otrzymałam w swym życiu. Kocham być mamą. Tak ogromnie kocham być mamą! Od kiedy nią jestem, wszystko jest lepiej! Duma mnie rozpiera, że jestem mamą. Że mam córkę! Naprawdę! Są momenty, gdy to do mnie nadal nie dociera! MAM CÓRECZKĘ! Najpiękniejsze co mogło mnie spotkać. Wiecznie uśmiechniętą, wesolutką, malutką córeczkę. 
Zosiu! Jestem w Tobie zakochana po sam czubek uszu mych! 
Dziękuję Ci stokrotnie za każdy cudowny dzień z Tobą! Za każdy dzień, kiedy mogę być Twoją mamą! Mamusią :)



Marysia

1 komentarz: