2014/04/02

Jak to dobrze...

mieć siostrę :) Moja młodsza siostra skończyła wczoraj dziewiętnaście lat! Nie do wiary! Pamiętam, jak się urodziła, a ja byłam o nią niesamowicie zazdrosna! A teraz tak się cieszę, że ją mam! Można z nią: pogadać, pójść na spacer, pooglądać to i owo, powygłupiać się, pograć w kości, pogotować, popiec pierniki na Boże Narodzenie, powymieniać się książkami, pomalować i wiele innych fajnych rzeczy można z nią robić :) a poza tym coś czuję, że to będzie ulubiona ciocia Zosieńki! Już widzę jak się do niej uśmiecha, a pierwszy długi głośny śmiech Małej usłyszałam, jak J. śpiewała jej przed lustrem "Ogórka"! Tak, tak, to kolejny powód, dla którego dobrze mieć siostrę- zawsze zajmie się Bąblem, a rodzice będą mogli wyjść na przykład do kina ;) całus dla Ciebie, siostro :) 



Marysia

2 komentarze:

  1. oj dobrze.. szkoda że moja daleko mieszka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, szkoda, ja się cieszę bardzo z tego, że mam całą rodzinę blisko siebie :)

      Usuń